bebeksibiriyim aylizinannesiii bergamotlusu acayip güzel liptonun ben bayılıyorum ama bir süre sonra nedense mide yakıyor ya🥲🥲
ak1905 Busrauzun merhaba ben Çaykur altınbaş içiyorum hafif icimli bı çay ağır değil bey çay da hangisi daha hafif export var filiz var hangisi daha hafif yumuşak icimli acaba ağır olunca içemiyorum da. Marketlerde satışı var mı çayın
Busrauzun ak1905 merhaba 🤗 filizi öneririm daha yumuşak bir çay 🌸 Rize ilinde bir çok markette satışı var trendyoldan da bakabilirsiniz 🌸