Danerys aylizinannesiii doğuş çay içiyoruz demlik poşetli olandan. Sarı paket ve bergamotlu earl greyi karıştırıp demliyorum
Kahveliseker aylizinannesiii doğuş karadenizi tavsiye ederim👍🏻 bimin tiryakisini mi ne aldik aman allahim çaydan baska herseye benziyor onu sakın almayın mesela😥
Kalpsizim33 aylizinannesiii çaykur-Altınbaş tadını hiçbirşeye değişmem çay sevmeyen ben sabah akşam 10 bardak içiyorum normalde günde bir bardak anca içerdim
Denizzz88 aylizinannesiii lipton filiz alıyorum mor renkli güzel bikere de doğadan Altın Karadeniz aldım oda güzeldi
Busrauzun aylizinannesiii arayıp telefonla da sipariş verebilirsiniz bey çay sitesinde telefon numarası mevcut herhangi bi sorun yaşayacağınızı sanmıyorum 🌸
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi aylizinannesiii Lipton yellow tea ile lipton early grey tomurcuk karıştırarak içiyoruz.
Findikbebisim aylizinannesiii eynesil çay var internet üzerinden toplu alıyoruz kırmızı paket çok hafif çok güzel hiç acımıyor tavsiye ederim bütün ailem ona alıştılar herkes ondan sipariş veriyor👍🏻👍🏻
lalbg aylizinannesiii bizim kendi çayımız var akfa çay. Kendi mahsülümüz. Olmazsa tirebolu alıyorum☺️
Gullcann aylizinannesiii Lipton doğu karadeniz. Bazen içine bergamotta atıyorum 1 kaşık güzel oluyor.