MelinayAsel29 egeninumutdenizi ben yerinizde olsam profiline bakar kimlere ne yorum yaptigina bakip kendime de pay cikarirdim.
ipekkizimm DefneRana3881 yaa ben de moleküler biyoloji genetik mezunuyum işimi yapamıyorum şuan ama hep embriyoloji ve histolojide yüksek yapmak istemiştim 😊 siz nerede çalışıyorsunuz?
DefneRana3881 ipekkizimm en yakın arkdaşm moleküler biyolog beraber yüksek yaptık şuan ben çalışmıyorm 49 günlük bebeğim var arkadşm bir klinikte çalışıyor 😊
Tuqce Ksc bu sene bnde grcem neler önerirsinz ne gibi zorlukları var anlatrmısnz üni sınavına grcem ordan 250 puan alırsam öyle görebiliyorm galiba dimi😍😄
Ysg0 Tuqce 250 puan lise mezunları için. Önlisans ya da lisans mezunuysanız KPSSden 65+ puan almanız yeterli..
Ksc Öncelikle başarılar dilerim Rabbim gönlünüze göre versin ben Pomem mezunuyum pmyo lar için lise mezunu olup belli bir baraj puanı oluyor onların tam puanı bilmiyorum daha sonra pomem alımlarındaki gibi spor v3 sözlü mülakat oluyor