Tatlim InancDemir20 çok geçmiş olsun sizin bebeğinize de . Benzer durumdayız demek ki 😔 ahhh inşallah çabucak toparlar . On yıl yaşlandım bir gecede. Amin canım çok teşekkür ediyorum 🙏🌸
acimavi Tatlim çok geçmiş olsun☹️ büyüyünce rahatlıyor insan kendi adıma öyle yani ama aslında hoplamaları, zıplamaları çok daha tehlikeli anlar yaşanıyor, bir an önce iyileşsin kuzucuk💙
Tatlim acimavi çok teşekkür ediyorum amiin inşallah 🙏🌸 ben de büyüdü artık kendi inebiliyor falan diye düşünüyordum ama zıplama ve denge kaybı daha kötüymüş 😑
Tatlim snil gerçekten ruhen tüketiyor çok doğru bir ifade 😔 ayy o da çok küçükmüş yavrum . Ben de öğrendi düşmez falan derken zıplayıp denge yi kaybedince gitti .. Allah beterinden korusun yavrucuklarimizi 🙏🌸
[silindi] Tatlim canim cok gecmis olsun benimde 2 kere dustu yatakta zıplama merakından ama bu şekilde olmadı Allah sana bağışlasın evladını cok gecmis olsun gece yatarken dua edeceğim bizden çok çabuk iyileşiyorlar.
Tatlim [silindi] coook teşekkür ederim amin Allah cümlemizin evladını içinde bizimkileri de bağışlasın ve korusun.🙏 Size de geçmiş olsun aman böyle olmasın asla zaten çok berbat sahneydi. 😔 dediğiniz gibi biz böyle düşsek ağız burun bu hale gelse kamyon çarpmış gibi gezeriz on gün boyunca. Benimkinin akşam keyfi yerine geldi baktım daha tehlikeli işler peşinde hiç ders de almıyorlar . Şişlikler inanılmaz derecede azaldı 🙏 Dualarınıza bizi de alın lütfen Allah kabul etsin .
Snm_ttr73 Tatlim benimde bebeğim 43 günlükken altını değiştiriyordum çekmeceden bez alırken bi baktım yerde çığlık atmaya başladı meğerse yan dönmeye çalışmış düşmüş çok korktum Allah yardımcınız olsun hala şoku atlatamadım şuan 4 aylık çok şükür sıkıntı olmadı Allah yardımcınız olsun 🙏
Tatlim Snm_ttr73 off çok küçükmüş geçmiş olsun tekrar etmesin inşallah . Amin inşallah çok teşekkür ederim 💐
[silindi] Tatlim insallah canim birde acil durumlar için evde trukid first aid hero öneririm benim oğlum tam beter böcek koltuk tepeleri cam önü mermeri surekli tırmanır anında sürünce morluk ve silmeyi cok azaltıyor 115 tl gibi bir fiyati var 2 senedir kullanıyorum yarısına gelmedik daha yazın böcek ısırıklarina da 1e 1
Senemmm11 Tatlim çok çok geçmiş olsun. Okurken bile içim bi tuhaf oldu gözlerim doldu yemin ederim. O minik canların başına hiçbişey gelmesin Rabbim onları korusun hiçbir anne babayı evladıyla sınamasın imtihan etmesin. İnşallah en kısa sürede kendini toparlar psikolojik olarakta hepiniz kendinize gelirsiniz 🙏🏼
Tatlim Senemmm11 amin güzel dilekleriniz için teşekkür ederim . Evlatlarımızın acılarını görmeyelim inşallah🙏 bugün çok daha iyiyiz çok şükür inanılmaz derecede hızlı bir şekilde iyileşme var 🥰
ikircikli_kircicegim Tatlim Aman Allahim okurken mahvoldum ya. Benim de bebegim düştü yataktan yeni sayilir. Yerde görünce nasıl korktum anlatamam. Ama hiçbir yerinde bir şey yoktu Mevlam korumuş. İnsallah Rabbim sizin de yavrunuzu korumuştur. Tez vakitte sağlığına kavuşsun insallah. Sakın kalmanızı da takdir ettim. O durumda sakın kalmak çok önemli.
Tatlim ikircikli_kircicegim size de çok geçmiş olsun. 🌸 Biz bugün çok daha iyiyiz şişlikler inanılmaz derecede çabuk indi . Benim dezavantajim yatakta zıplayarak düşmesi ve direk parke üzerine yüz ustu çakılması 😔 keyfi yerine geldi maşallah diyeyim . Gerçekten sakın olmak çok önemli cunku biz panik yaparsak onlar daha çok krize giriyor .
Tatlim Deletedmom5284 çok teşekkür ederim amin inşallah bu en kotu tecrubemizdir daha beterlerinden rabbim korusun 🙏 büyüdükçe riskler daha çok artıyor maalesef
Oguuu26 Geçen günde benim bebeğim düştü 8 aylık ama ömrümden ömür gitti Allah bizlere bağışlasın yavrularımızı Rabbim korusun onları geçmiş olsun canım 💗
Tatlim Oguuu26 amin canım benim cümlemizin yavrusunu korusun Allah. 🙏 İnsan gözünün önünde yavrusunun acı çektiğini kan revan içinde kaldığını görünce ölmekten beter oluyormuş. Size de çok geçmiş olsun. Büyüdükçe risk artıyor benimki 20 aylık ilk defa başımıza geldi. Bugün epey toparladı eski hareketli halinden bile daha enerji dolu. Daha çok tetikte olmak gerekiyor 👍
Tatlim [silindi] beter böcek tanımlaması da iyimis ☺️ ben benimkine Tazmanya canavarı diyorum 🥰 bugün daha da iyiyiz inanılmaz derecede hızlı iyileşiyorlar saskiniz. Trukid benim de elim ayağım yazın çok kullandım ve yedek bile aldım .şimdi fiyat epey arttı.