Merhaba arkadaşlar olmaz olmaz dememek lazım sonunda başımıza geldi.😞Temizlik yapıp halıları kaldırmıştım.
20 aylık bebeğimi kendi yatagimizda emzirdim. Uyku hazırlığı yapıyorduk ki birden ayağa fırladı babaaa diye bağırıp yatakta zıplayarak eşime yöneldi . Oda karanlıktı yatağın bir ucundan havada sektigini ve kafa üstü yere cakildigini gördüm.( Yatağımiz normal yataklardan 15 cm daha yüksek yani totalde 1.5 metre yükseklik.) O küt sesi ve çığlıgin yankisi dün geceden beri kulaklarımdan gitmiyor . Işığı açtığımda bebeğimin ağzından ve burnundan kanlar fışkırıyordu. Hemen battaniyeye sarıp tampon yaparak ve sakinleştirmeye çalışarak hastaneye koştuk. Eşimle tek yaptığımız birbirimize sarılmak oldu. Ne o bana ne ben ona tek kelime edemedik. Ağlayamadik bile bebeğim panik olmasın diye. Tomografi çekildi ve doktor kritik bölge gördüğünden müşade altında tutulduk . Sabaha karşı taburcu edildik 24 saat gözlem şartıyla. Yüz göz ,burun ,dudaklar kocaman tabiki. O haliyle bile hastanede anneem deyip beni öpmeye çalışması beni paramparça etti. Şu an evdeyiz iki saatte bir uyandırıp bilincini ve gözlerini kontrol ettim. Hiç bir sekilde kusma olmadi. Ağız içini dişler kesmis ve dudaklar patladığından sürekli elini ağzına götürüp yokluyor ufff anne deyip bana bakıyor.
Çabucak iyilesse bebeğim keşke …Buraya yazma sebebim lütfen hepimiz çok daha fazla dikkatli olalım. İyi dileklerinizi ve dualarınızi istiyorum. Teşekkür ederim 🌸🙏