AgentMom Birgaripanne1 milföyden yapıyorum. Kahve yanı bardağı ile kesip fırın kağıdı serdiğim tepsiye atıyorum. O pişerken hazır pasta kremasını hazırlıyorum, çikolatalı sosu da pişir soğumaya bırak. Milföy soğuyunca ortadan kes kremayı doldur. Yerken çikolatalı sosu dök yumuşamasın. Çok pratik ve lezzetli oluyor. https://www.google.com.tr/amp/s/www.nefisyemektarifleri.com/milfoy-hamurundan-yalanci-profiterol/nyt-amp/ Kremasını kendinde yapabilirsin