Birgaripanne1 ben hep yaparım 👌 bir su bardağı su ya 125 gram margarini at yağ erisin şu kaynasın bi cimdik tuz bi su bardağı un 3 4 dk kavur karıştıra karıştıra sonra hamuru soğumaya al.Hamur soğuyunca içine teker teker 4 yumurta ekle.Ama bi tane yumurtayı atıyorsun cirpiciyla iyice karıştırıyorsun 4 dünü ekle.Sonra tepsiye yağlı kağıt üstüne minik minik paylaştır.170 derece de kızarana kadar pişir piştikten sonra fırının kapağını yarım aç bi 20 dk da öyle iyice kurumasını bekle