Alvindmrkl buğdayı kaynatiyorum yumusayinca ayri bi kapta 2su bardağı yogurt 2 kaşık un 1 yumurta çırpıp kaynayan buğdaylarin içine doküyorum.buğdayı suzmuyorum o suyu içinde kaliyor, bizde aş otu vardır bu Corba icin Erzurumlu lar bilir onu koyuyorum kayniyor en son teryag eritip üstüne dokuyorum klasik yayla çorbası tarzında yani ,ama buğdayin verdigi tat çok daha güzel ve aş otu ayri bi lezzet katiyor