hemsireleylos müzik açarak yediryorum, son zamanlar yemesi azaldı.Ama sıkıldığı için,yani aç ama o yemeği yemek istemiyor.Ispanağı yemiyor beğenmiyor,erişteyi beğenip yiyor.yarın fırında karnıbahar var,hayırlısı😜 1 yaş 1 haftalık olduk. Gerçekten anladımki, eğer Hasta falan değilse bebeğiniz,anneliğin en zor dönemi ek gıda dönemiymiş.onu anladım yani.Gene de halimize bin şükğr.Allah başka dertlerle sınamasın cümlemizi🙂