MoRella bu çok önemli bir ayrıntı bencede . Bizim çocuklarımızın ikisi de aynı yastalar . Büyükler 7, küçükler 3. O yüzden daha makul geçeceğini düşünüyorum, birde en başından konuşacağım her anımızı birlikte geçirmek zorunda değiliz diye. Benim eşim erken kalkar mesela, ama.onlar geç kahvaltı yapmak istiyorsa yapar, ya d biz havuz severiz onlar deniz . Kimse kimseyi sıkmasın, herkes sene de 1 kez tatile geliyor. Diye