Tuba bizimde inşallah eğlenceli geçer, çocuklarımızdan ayni yasta en azından sıkılmazlar, geçen sene gittigi iz otelde kızıma sürekli arkadaş arıyordum çünkü 😀😀 hadi bakalım size de şimdiden iyi tatiller , bende almanyada yaşıyorum, memlekete 4. Ayda gideceğiz 2 senedir bende gitmiyorum 😀