Woody Bende duydum ama asi oldunuz mu demediler ya kalp hastasıniz olun aşıyı dedi doktor yan etki yapmaz dedi neye güvenecegiz biz anlamadım artık kusuyorum 1 haftadır ağrıyı geçtim çok aşırı susuyorum yemek yemek istemiyorum yanımda kimsede yok gelmiyorlar ailem kaynanam falan napacam bilmiyorum valla