Başına böyle birşey gelen varmı dün aşırı kalp ağrısından acile gittim kanımda pirtilasma ve zarda intilap var dedi doktor ama sadece ağır kesici vermiş birde kan sulandırıcı çok ileri değil öyle olsa yatış yapacaktık poliniligine gorunmen lazım dedi normalde kalp hastasıyım kapacaklarimda sorun var ondan ötürü yapmış başına gelen var mı ne yaptığınız nasıl geçti süreç