Adel_nurhayat Ayse252125 ilk iki ay zaten kolik beni mafetti tam rahatladım derken şimdide bu çıktı 🤦🏼♀️
Hilaldenizz Adel_nurhayat bende gazdan çok cektim psikolojik olarak öyle bir hale geldimki çöktüm neyseki 3 ay sürmedi ama başka başka şeyler çıkıyor da gaz ağlaması çok başka bir şeydi akşam olmasını istemezdim düşünün
Ayliz-07 Adel_nurhayat Muhtemelen 4 ay atağına geçti bizde de aynı sorunlar vardi 5 aylıkken geçiyor biraz sabır zor bir süreç olacak.
Adel_nurhayat Hilaldenizz inanırım 2 ay boyunca evimde tencere kaynamadi 2 ay gece gündüz kucagimdaydi 1 saat falan uykuyla durdum o iki ayda ama dediğiniz gibi hiçbir şey gaz gibi olamaz bambaşka Bir şey o kaç aylık bebisiniz bu arada
Hilaldenizz Adel_nurhayat 3 ay 14 günlük olduk memeyi tamamen bıraktı Buda çok üzücü oldu benim için ztn hıysuzdu iyice arttı huysuzlugu daha çok uyanır oldu biberonuda almıyor zorluyorum kaşıklada yediriyorum olmuyor şaştım kaldım vallahiii
Adel_nurhayat Oyunlar oynayarak biberonla yediriyorum ben dikaktini çekecek bir oyuncağını falan al elinde bir elinde onun ilgisini cek