28Tugba28 siz suanki gündemden emin misiniz önce bunu bı araştırin, asi sayesinde omicron varyantı arttı ve hastalık hafif atlatilmaya baslandi tabi kronik rahatsizliklar istisna. Grip salgini da sürekli tekrarliyor değil mi, mesela kanser hastalarının gribe yakalanmalari ölümlerine neden olabilir, bu da aynı mantık. Asi bulunsa ayrı bı dertsiniz bulunmasa ayrı… K.bakmayinda riskli olmama rağmen her şeyi göze alıp aşılarımı oldum çok şükür sıkıntı yaşamadım. Hangi bilgiyle ya da kafayla nasıl bu kadar asi karşıtı olabiliyorsunuz anlamıyorum. Google’a hiç bir şey yazmama gerek yok saglikciyim yıllarca eğitimini aldığım konulari Google’de araştırmam.Bence sizde Asi olmayı deneyin Nasrettin hoca in dediği gibi ‘ya tutarsa’