Kızlar ilk gebeliğim ikiz . Doktorlar kesinlikle cıkma dışarı covit olursan direk yoğun bakımlık olursun dediler . Ailemle iç içeydik . Eşim satış danışmanı. İlçe ilçe geziyo . Bebeklerim 7 aylık oldular hamd olsun covid olmadık . Belki olduk hafif atlattık bilmiyorum . Bildiğim tek şeydoğal bagışıklık. Dsö Aşı artık yeterli degil korumuyo yeni aşı üretmek lazım dedi . O kadar 3 doz 4 doz olanlar ne olucak insanları kobay olarak kullandılar . Herkesin hakkında hayırlısı ben tedbir aldım(dogal yoldan) taktir ALLAHın vadesini bekleyenlerdenim 🙂