Go_ya_sa Tugce59 2 aylik olmus eger kilosu idealse bence kaldirmayin cunku benim bebegim prematüre dogdu ama 2 aylik oldugunda kilosu iyi doye doktor kaldirma uyaninca verirsin mamayi dedi. Bosuna uyku duzensizligi yapma dedi. Ama siz bilirsiniz
Keskeuyusamm Tugce59 doktor uyandırma dediyse uyandırma sakın. O kendi acıkır uyanır. Ekmeğini çok yersin uyandırmazsan. Diğer türlü uyku kalitesi bozulur ve ileride de hep uyanmak ister. Ben uyandırmamıştım mesela
Adige55 Tugce59 uykusunda bekleyebilirsin uyandırmadan benimki de öyle 2 aylıktan itibaren gece uyanmaz uykusunda beslerim