Efeninanasi Tugce59 ıyusa bile uyabdırıyırum en fZla 3 saat ac kalabılır kan sekerı düşer diye biliyorum
Yesim-1 Tugce59 2 ay 11 günlük kızım dün doktora gittik kontrole sordum gece ben uyandırmazsam kalkmıyor gece beslenmesini keseyim mı diye 1 kere beslemek yeterli dedi 3 de besledim en son 7 buçuk ta uyandı kendisi
Duyulurum Tugce59 hayır uyandirmayin zaten uyanır birazdan. 7 saat uyuması normal ve sağlıklı olan. YouTubeda bununla ilgili Osman Gönülal’ın videolarına bakmanızı öneririm
Tugce59 Yesim-1 ben de doktora sordum uyandırma dedi. Gündüz acıkınca uyanıyor ama geceleri kesintisiz böyle uyuyor. İki gündür uyandırmamaya başlamıştım zaten ama tedirgin oluyorum..
Keskeuyusamm Tugce59 doktor uyandırma dediyse uyandırma sakın. O kendi acıkır uyanır. Ekmeğini çok yersin uyandırmazsan. Diğer türlü uyku kalitesi bozulur ve ileride de hep uyanmak ister. Ben uyandırmamıştım mesela
Umutalim Uyandırmayın alışkanlık haline getirirler☺️ ilerleyen zamanlarda çok zorlanırsınız misal biz bu gece sabahladık zombi gibiyim😄
Alyehus Benim kızımda 2. Ayından beri geceleri uyanmaz çok nadir kalkar ama çok zor uyutuyorum. Memede uyuduğu için ben emzirmiyorum uynadirp. Eşim uyuttuysa rüya öğünü yapıyorum kaldırmadan emzirip yatırıyorum yatağına uyanmiyor.
Tugce59 Alyehus Bizim de uyutma sürecimiz çok zor oluyor ve zaman alıyor. O yüzden diyorum uyumuşken tam uyusun
Ohaezgi Tugce59 uyandırmanıza gerek yok karnını doyursanız yeter, uykuda emebilir. Benim kızım hep uykuda karın doyuruyor.
yusufmertmom Tugce59 40ından sonra hiç ellemedim hep uyudu valla. Zaten uyumayan bi bebek bazen 5-6 saat uyuyor 2,5aylık
Tugce59 yusufmertmom benimki de ilk kez bu kadar uyudu o yüzden şaşkınım. Bu duruma alışmalıyım sanırım. Zaten ilerledikçe dişti büyüme atağıydı hiç uyuyamayacağız 😄
Yagmurakcali Tugce59 uyandırma canım bırak uyusun zaten ilerleyen zamanlarda uyanacaklar sürekli 🤷🏻♀️🍕