Ayseksii en doğrusu kulaktan ölçen termometre diye biliyorum. Bence onu referans alın. Belli aralıklarla ölçün, sürekli 38 üstüyse veya tek seferde 38.3 üstü ise önce üstünü çıkarabilirsiniz, ortamı da biraz soğutup. İşe yaramazsa ılık duş (32 derecelerde) aldırıp ateş düşürücü vermeyi öneriyorlar. Kaç aylık bu arada? 3 aydan küçükse hastaneye direkt gitmek en doğrusu.