Iyi geceler,benim oğlumda herhangi bi ateş yok ama bende kırgınlık var boğazım da bi açıma ve hafif ağrı,bedenimde de halsizlik.. Nane limon yaptim kendime bir de aferin ictim.. oğlumda 3 aylik dun geceden beri huzursuz uyumadi neredeyse .. ama ateşi yok bu gece uyuyor ama sanki hala bit mizmiz, burunları tıkalı herhal hırıltı var ,onun icinde burun icn serum aldik temizlemek adına.. acaba anneden bebeğe memeden emerken grip bulaşıcımı,doktora gitmelimiyim