_ipekk18 Busraaa333 iyileşme mi bunlar Ay kaşımıyorum kız zaten bide bişey olur diye 🙂 ipleri çözülmeye başlamış atıyor galiba
Busraaa333 _ipekk18 Bir haftada iyileşirceğini zannetmiyorum canım ama kötü bir şey değildir bence benim de oldu çok şükür geçti
_ipekk18 Filtrekahvelianne2 benim iç dış dikiş var dış dikişlere mezbur açıp batikon sürüyorum bakmadan göremem bende batikon sürüyorum ama ped Kullanıyorum kanamam az az damla damla gelmeye başladı artık 🌺
_ipekk18 buselidunya inşaâlkah canım hemen toparlarim iç dış dikiş var dıştaki dikişler ip gibi sökülmeye başlamış bende yan oturuyorum 😃😃 He yaaaa tatlı tatlı kaşınıyor ayyhh 🤣
Ikra-5561 Filtrekahvelianne2 ben bilmiyordum işte rahatlarım diye duşa gşrdim dikişlerime su gelmişti mahvolmuştum
Ikra-5561 _ipekk18 doktora gitmeye niyetlenince 10 gün öncesinden randevu almak lazım ben kızıma öyle alıyorum hep.