[silindi] ReisinKizi annemde vqrdi ama covid den değil doktor müdahale gerektirecek boyutta değil demisti koah hastası acil şifalar
ReisinKizi EsofmanliSevketHoca [silindi] çok çok sağolun. İçim ferahladı Bi nebze. İnsanın anne babasının yeri çok farklı oluyor 😥
FatosToprakDeniz ReisinKizi ikna etmeye çalışın. Beyinde olsa felç olur kalpde olsa kriz… Akciğer de hayati sonuçta. Bir öğrencimin ablası bu sebeple vefat etti. Ama ona teşhis bile konulamadi. Sizin elinizde sonuç var beklemeyin derim. Korkutmak için yazmadım yanlış anlamayın. Gitmek istemiyor deyince yazdım öğrencimi
EsofmanliSevketHoca ReisinKizi Tabi ki, atalarımızın yeri baş üstüne RABBİM yokluklarını göstermesin, dediğim gibi içinizi ferah tutun annemin ileri derece olmasına rağmen tedavisi hep sonuç verdi şükürler olsun, sizde kolaylıkla atlatacaksınız🤲
[silindi] ReisinKizi kesinlikle. Babamda da akciğer de gölge vardi o bir anda ani vefat etti hastane ihmali sebebiyle.ama annem ilaçlarını aliyor nefes spreyleri var cok şükür iyi. Baba acisi cok çekiyorum Allah anne babalarımız a sağlıklı ömürler versin başımızda dursunlar
ReisinKizi [silindi] çok üzüldüm mekanı cennet olsun inşallah 🤲 Allahım annenize uzun ömürler versin 🌺