ReisinKizi Şöyle ki,covit sonrası değil ama annem kronik koah hastası malesef ciğer de ara ara pıhtı atması oluşurdu, o dönemler yarışla beraber antibiyotik tedavisi gördü hep, korkmayın içinizi ferah tutun antibiyotikle daha iyi olacaktır, geçmişler olsun 🤲