Egelim Sedef3443 O nasıl doktormuş öyle ya, günlerdir devam eden ateş var enfeksiyon var mı yok mu diye bakması gerekiyordu. Yarın direkt çocuk doktoruna gidin derim.
CerenCyln Sedef3443 bir sıkıntısı var ki bu kadar yükseliyor ateşi acildekiler ilgilenmiyor, yarın çocuk doktoruna götürün derim.6 tane dişimiz çıktı o kadar ateş yapmadı çünkü.
Sedef3443 CerenCyln tekrar aynı hastane baska doktor vardı çom şüküe kan aldılar ıdrar sürüntü testi falan yaptılar enfeksıyon cıktı iğne yaptılar 3 gün boyunca ıgne ve ılac 3 gün sonra kontrole gel dedi tekrar
CerenCyln Sedef3443 çok geçmiş olsun iğneyle hemen toparlar farketmeniz çok iyi olmuş bunla geçmiş olsun 🙏🏼
Sedef3443 CerenCyln çok tşk ederim yarın kontrol e gidicez bakalm ama 2 gün önceye göre çok çok iyi bebeğim.
Sedef3443 CerenCyln gittik enfeksıyn düşmüş ama ıdrar tahlılı tekrr veremedık bebeğim idrarını yapmadı yarın sabah tekrar gidicez şuruba baslattı çok şükür daha iyi
Sevinc24 CerenCyln sadece ateş mi vardı 2 gün ateşi çıktı kızımın 8 aylık 38 dereceydi ama çok halsizdi uyuyakalıyordu