Sedef3443 Ya bebeğimin ıkı gun ateşi yoksa bir gün var en fazla 38.5 oluyor sizce diş ateşimi yanı diş çıkarıcak diye mi böyle normalmi ?
Denizgozlum Sedef3443 diş ateşi en fazla 38.5 oluyor. Peki başka belirtiler var mı diş ile ilgili. Diş olabilir ama çok sık oluyorsa yine de doktora göstermekte fayda var
Sedef3443 Denizgozlum ya bir haftadır aslında kontrol edıyorum ıkı gün varsa bır gün yok yada bir gün varsa ıkı gun yok ates burun tıkanıklığı oluyor bazen bu baska belirtimiz yok
Egelim Diş yüksek ateş ve dirençli ateş yapmaz. Eğer ılık duş ve ateş düşürücüye rağmen tekrar ateşi çıkıyorsa başka bir sebebi vardır. Enfeksiyon olabilir.
Sevinc24 CerenCyln sadece ateş mi vardı 2 gün ateşi çıktı kızımın 8 aylık 38 dereceydi ama çok halsizdi uyuyakalıyordu
CerenCyln Sedef3443 bir sıkıntısı var ki bu kadar yükseliyor ateşi acildekiler ilgilenmiyor, yarın çocuk doktoruna götürün derim.6 tane dişimiz çıktı o kadar ateş yapmadı çünkü.
Sedef3443 [silindi] eli hep ağzında şimdi eve geldik alt dişleri çok belirginleşmil hastanede ilaç verip ateşin düşmesini beklettiler 38.9 dan 37.1 e düştü ılac verdıler şurup 4 saat arayla vercem yarın ilaçları alıcam
[silindi] Sedef3443 bu kadar olmaz dis ateşi. 1yastaysa yoğurduna sarımsak rendeleyin yedirin doğal bağışıklık güçlendirici dır
Sedef3443 [silindi] boğazına değil agzını açar gibi yapıp damaklarına baktı sadece ama suan ıyız ateşimz yok çok şükür