Mom5457 Deletedmom8453 @Wolverine ve @Deletedmom896 tüm yorumlarına katılıyorum neredeyse. Ama sen de aşkımsın bu konudaki yorumunu daha görmedim du bakim
Deletedmom896 Mom5457 😁 orada ki Havva ile Adem kastı aslında insanoğlu tabi anlayana derin bi anlamı var Havva ile Adem’in tohumlarına yanı biz insanoğluna sokuyıor lafı Sezenciğim
KonudanBagimsiz Filtrekahvee Sezende sağdan gidip evet demişti ama o da saptı demek ki.🙂Neyse Sezen i savunmayacğım,şarkılarına bayılırım şahsını yanar döner bulurum.
DerinTuana KonudanBagimsiz Zamanında ayarıyla oynadıgı kantar günü gelınce onu tarttı,yesinler birbirlerini:)
luciferrr Ohaezgi halen de söylüyorum dinimize saygı duymak zorunda duymuyorsa duyacak insanlar vardır oraya gitsin.
Ohaezgi luciferrr tamam ulaş ona söyle çok dinlerse seni😂 anlamı yok burda tartışmanın kim nasıl isterse öyle yaşar onun sevabını günahını sen mi çekiceksin? Belki hristiyan ne biliyorsun🤷🏻♀️ İstediği yerde de yaşar yurtdışında yaşayan bir sürü türk müslüman var. Kimsenin dinine ırkına mezhebine karışmayın yaaa sen şimdi bunu söyledin sevap mı kazandın? Her koyun kendi bacağından asılır🤷🏻♀️ Bırakın insanlar nasıl yaşıcaksa yaşasın nasıl giyincekse nasıl konuşcaksa konuşsun. Burnunuzu sokmayın ha birde şarkısını dinlemeyin. Benimde sevmediğim kendince dinciyim diye dolaşan dini suistimal eden insanlar var ama yapcak bişey yok sonuçta onun günahı ben mi çekicem ahirette. O yüzden bırakın sizde boş konuşmalar bunlar
Yesillimon Wolverine İnşallah canim kaç gündür baya piskolojim iyi degildi yeni yeni kendime gelmeye başladım çok sevinmiştim ama kisa sürdü iste.
BenMathilda Mehruyan Ne gibi bir tepki mesela? Bir daha şarkı yapmasin? Şarkısı silinsin? Ne yapabiliriz, zihnini mi açıp değiştireceğiz? Bu yeni ve farkli bir durum değil. Ilk kez olmuyor, son da olmayacak..
Mehruyan BenMathilda #17886166 Şarkı yapsın üslûbunca sanatını icra etsin. Fakat bu tepkilere sessiz kalmayıp çıkıp kendini ifade ederse hiçbir problem olmaz. Eminim ki dinleyen dinlemeyi zaten bırakacak değildir. Dediğiniz gibi bir metaforsa “Kastettiğim buydu fakat farkında olmadan sözlerim bir kesimi incitmiş olabilir.” deyip konuya noktayı koyabilir eğer gerçekten sanat yapan biriyse.
DerinTuana iremyy “Müslüman bir ülke” diye baslayan hiçbir yorumu ciddiye alamıyorum.Anayasadan haberleri yok burada fikir satıyorlar.İnsanların dini var ülkemizin yok.Bu yorumu yazdıgınız için tesekkur ederim.
iremyy DerinTuana Bende her seferinde anlamalarını umarak anlatıyorum bıkmadan. Birgün başaracağım, anlayacaklar. Yani umarım. 🥲 Ben teşekkür ederim, başta bilgili olduğunuz için. 🌸
Koalina Minis Yazdım yazdım sildim, sonra böyle saçma konuşmalara verilecek cevabım olamaz!! Allah ıslah etsin bu şarkı sözünü yazanı ve normalleştirenleri.
Deletedmom99886 2 gündür 16 adet ped 54 ₺ olmuş diyorum kimse beni tınlamıyor sezen olunca hemen toplanıyorsunuz ne diyim size sezen sizi yesin
Klymeneninatlasi luciferrr arkadaşım özgür bir ülkede yaşıyoruz? Ortalıkta bir sürü çirkinlik var sen kalkmışsın şarkı sözü içinde geçen Ademle ve Havvadan bahsediyorsun? Takıla takıla buna mı takıldın? Ademle Havva müslümanlığa özgü değil tüm dinlere ait bir figür yani muhtemelen müslüman bile değillerdi cennette iken birazda böyle düşün
KonudanBagimsiz cottoncandy Okumuşlardır belki ama edebi yaklaşıp anlamak her bünyenin harcı değil ya da uymuyor
BurcuKucuk luciferrr burada Adem ve Havva derken insanoğlunu kast ediyor. Madem bu kadar duyarlısınız, Antalya’da bulunan ve “Adem ve Havva “ adlı otelin kapanması için de cimere yazın, protestolar yapın zira diğer otellerden bir tık farklı. Nasıl bu otele bu adı verirsiniz diye sahiplerini bulup sayıp sövün. Ha bir de dininize bu kadar bağlı olmanız takdire şayan ama evinizden televizyonu kaldırmanız gerekiyor ha bir de müzik dinlemeyi bırakmanız çünkü kadına erkek sesi dahi haram edilmiştir 🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Noname21 BenMathilda şarkı şozlerinden gidiyorsak birde kafamızı ferdi Tayfur film ve müziklerine çevirelim bu bu kadar şaşkınlık da orda yasariz.
Cihangiriinannesii Avokado Allah siz ve sizin gibilere de akıl fikir versin inşallah. Böyle böyle bu hale geldi ya dinimiz zaten.