Filtrekahvee
Laik devlet ; resmî bir dini bulunmayan ve yasaların belli bir dine göre şekillendirilmediği devlettir. Laik bir ülkeyiz. Hristiyan var, Yahudi var, Müslüman var, Budist var, Deist var, Ateist var bu ülkede. Neden? Çünkü bir dini yok. Toplumun çoğunluğu Müslüman diye herkes Müslüman olmak zorunda değil. Herkes birbirine ayak uydurmaya kalksın o halde? Ne kadar zor değil mi? Bırakın herkes kendi hayatına baksın. Ülkedeki tek sorun Sezen Aksu’nun şarkı sözüydü çünkü. Keşke şu meselelere takılana kadar daha ciddi olan meselelere takılsa herkes, eminim daha duyarlı bir toplum oluruz.