Pozitifanne1 ben 6 sene önce ehliyet aldim ve hemen sonra bir kaç yere yanımda birisiyle bir yerlere gittim sonra iş yerime hep ayni güzergahta kullandığım için farklı yerlere gitmek benim için çok korkutucu oldu bir yere gitmeden yolları düşünür bayilerden korkardım simdi bir kolum disarda minibüs şoförü gibi sürüyorum nasil mi yağmurlu sisli gece gündüz uzun kısa her yere gittim sürdükçe öğrendim uzun oldu kusura bakma Manuel zorluğu yok trafiği iyi bilmen gerekeri yoksa otomatik suremezsin