Pozitifanne1 Manuel araç kolay değil otomatik kadar. Fakat ben de herkesin aksine otomatik araba kullanmayı sevmiyorum. Dikkat dağınıklığım çok olduğu için otomatik araba kullanmıyorum. Manuel araba sürekli dikkat ve odaklanma gerektirdiği için kendim daha rahat ediyorum. İstanbul gibi kalabalık bir şehirde yaşıyorsanız manuel araba zor olabilir. Dur kalk vs.
Ama kendinize güveniyorsanız aslında benim önerdiğim manuel 🙏