Eliiifffff Sakin kendini üzme eltimin kızı biz evlendiğimizde ,6 yaşındaydı küçücük birseydi o zamanlar giydiği kıyafetleri kızım 3 yaşında giyiyor eşim saatlerce kucağında taşırdı sonra zamanında yedirdigi vitaminler patlama mi yasadi naptı şuan 10 yaşında l beden kıyafet giyiyor bir anda büyüdü 😃😄