Herkese iyi akşamlar biraz iç dökmeli post olacak. Okuyup cevaplarsanız çok sevinirim. Kızım 6 ay 6 günlük 7500 kilo ve 66cm. Ama çok çok çok minyon gören 3–4 aylık diyor. Annem 2 aydık görmüyor bugün gördü canlı. Hiç büyümemiş aynı dedi. Ben zaten sürekli bunu düşünüyorum çok canım sıkılıyor ilk anneliğim tecrübesizim sanki büyümez gibi düşünüyorum. Aslında boyu da kilosu da ayına göre gayet iyi. Ama büyümüyor olması beni çok üzüyor. Küçücük bebeğe de herhangi bir takviye verilir mi bilmiyorum. Doktoruna sordum boyu kilosu iyi dedi ama derdim o değil. Eşimin de canı çok sıkılıyor bu çocuk niye böyle büyümüyor diyor. Çok çok üzülüyorum