Emineg35 ayy canim benimm..ama eminim gececektir laktozsuz mamaya devam etmelisin bence biraz daha zamana ihtiyaci var sanirim…bizimde bakalim iki gündür evolvia kullaniyoz düzelmedi henüz kakasi…doktorumuza yazdim biraz zamana ihtiyaci var düzelecek dedi….ahh biran önce kakasi normale dönsün istiyorum..cünkü on gün önce evolviayi kullanmaya basladigimizda ikinci gününde kakasi herseyi düzelmisti…gaz yapti diye hipe döndüm dönmez olsaydim