Slm1122 dinle_beni_bi ay taş bana mı😂 valla ben kötü bişey demedim normalde şarkılarına aşığım ama bu seferkini pek sevemedim
dinle_beni_bi Slm1122 yok ya sana değil kesinlikle. Bir ironi yapılıyor ve gerçek sanıp hemen atışa geçiyorlar. Mesajı anlayamiyorlar onlar için diyorum 🥰🥰 bu şarkıda da kesinlikle hedef Hz adem ve Havva değildir.
nurelem Slm1122 bende çok severim şarkılarını ama bu sarkisinin ne amaçla söylediğini bilmiyorum ama başka isim mi kalmadı o yüzden hoş olmamis gibi
susunbebekuyuyo Slm1122 cahil demek aşağılamak anlamında kullanılmamıştır diye düşünüyorum yani sözlükteki anlamı eğitim öğretim görmemiş kimse demek zaten kötü yorumlanmamış bana göre
Slm1122 susunbebekuyuyo işte bizler biraz haydacıyız direk ooo ne diyo bu ne diyo olayına dönmüş şuan gündem etiketi lanetolsunsezenaksu😳 tabi ben demiyorum öyle gördüm şahsen ben iyi yada kötü hiçbişey düşünemedim şarkıya odaklandın sevemedim ama şarkıyıda normalde her şarkısına hayranım
Rosaa susunbebekuyuyo iyi de Adem ile Havva igitim görmedi mi nerden biliyorlar . Allah ademe bir sürü ilim öğretti . Kafalarına göre düşünmeden şarkı sözü yazmışlar ya da tabi ki bilerek yazılmış .kimse salak değil ki .
Mommysharkdoodoodoodoo Ben Adem Havva derken insanların hepsinden bahsediyor diye düşündüm ama bilemiyorum
Slm1122 Mommysharkdoodoodoodoo ama yanlış anlaşılmış olamalıki bence yılların sanatçısı bunu düşünmüştür 😂
NukleerBaslikliKiz Slm1122 Ben insanların dini değerlerine saygısızlık edeceğini düşünmüyorum. İllaki mantıklı bi açıklaması vardır. Elmayı yemelerinden ötürü öyle dedi belki de devamında çünkü bindik bi alamete gibi bi şey söylüyo.
nurelem NukleerBaslikliKiz sanat camiası bı başka belki herkesre merak uyandırıp daha dinlenmesi için yaptı amaç dikkat çekmekte olabilir😀😀
Slm1122 nurelem yanlış anlaşılmaya müsait ki kendisi yılların şarkıcısı bu duruma düşceğini tahmin etmiştir elbette
seheriko Yazannesi1 neyse Sezende nasiplenmiş oldu buradan 😂😂😂 şimdi herkes merak edip açtı şarkıyı aldı tıklanmaları😂😂
lalbg Slm1122 Adem ve Havva, kadın ve erkeği sembolize eder dini olarak düşünmeyin yani. Kısaca insanlıktan bahsedilmiş. Düz düşünmemek gerek.
Slm1122 lalbg yok ben düşünmedim demin açılan tagı gördüm lanetolsunsezenaksu diye ve üzüldümde açıkcası çok severim kendisini bu duruma düşmesini istemezdim ama yılların sanatçısı böyle bişey olcağını düşünmesi laZımdı bence
NukleerBaslikliKiz nurelem Sezen Aksu nun bence buna ihtiyacı yok 😀 ama tabi olmaması daha hoş olabilirdi insanlar çok hassas böyle şeylerde