dinle_beni_bi bir kaç sene kadar önce başörtüsü serbest bırakıldığında utanmasa anne karnındaki bebeğe başörtü takacaklar demişti çok sevdiğim halde o zaman soğumuştum. İnsanların özgürlüğü savunuluyorsa bu her insan için eşit olmalı. İsteyen örtüsünü takar isteyen şapkasını. O yorumundan sonra buna da şaşırmadım