Merve9812
Oldu.. Olması da çokkk normal bir durum. Herkeste olmayabilir ama olan anneler de çoğunlukta. Lohusalığın vermiş olduğu bir duygu durum karmaşası.
Kolay değil hamilelik boyunca bilmem kaç binlerde olan beta hcg hormonu doğumla birlikte aniden sıfıra iniyor. Bir yerde okumuştum : “10.kattan düşmek gibi birşey” diye. Gerçekten de öyle..
Ben tam anlamıyla 3 ay mücadele ettim bu duyguyla; sanki çocuk benim değilmiş de emanet bir çocuğa bakıyormuşum gibi bir his içindeydim, ona birşey olacak diye ödüm kopuyordu koynumdan ayırmıyorum ama öyle anlatıldığı gibi allahım annelik harika birşey, duyguların en yücesi, kuşlar kelebekler modunda da olmadım.
Şuan kızım 19 aylık, dönüp o zamanlarıma bakıyorum da hiç geçmeyecek sanıp vicdan azabıyla kavruluyordum. Ama geçiyor, bitiyor ve size bir anı olarak kalıyor. Kaygılanmayın geçip gidecek emin olun💜