Merve9812 ben benimsememe mi bilmiyorum ama adapte olmakta alışmakta çok çok zorlandım. Üstelik çok çok istediğim bir bebek olmasına rağmen.. Kesinlikle zamana ihtiyaç oluyor bazı annelerde. Sizin de demek ki zamana ihtiyacınız var, hiç kötü hissetmeyin. Elbette doğduğu an alışan hiç zorlanmayan anneler de var ama sizin, benim gibi anneler de var ve bu çok doğal. bi süre sonra bambaşka hissetmeye başlıyorsunuz🙂 kendinize zaman tanıyın..