Edizalininannesi01 Esoca38 bende Aptamil kullandım çok gaz yapıyordu tabi kabızlıkta ama doktor mamasınin içine 1-2 çay kaşığı zeytinyağı dokebilirsin dedi günde 1 defa yapıyorum.Şuanda da sma conford kullanıyorum tabi gaz ilaçları da
Esoca38 Edizalininannesi01 bende doktor kontrolü ile Aptamil conformil mamaya geçtik bakalım banada söyledi yag katabilirsin diye 🌸🙏
15102021 Esoca38 bnm bebeğim de erken doğdu bizde kullandık ama aşırı gaz yaptı yavrum güzel kilo aldırıyor o bi gerçek