mehmel54 benimkide kuvezde kaldı bir hafta hangi mamayı veriyorsunuz diye sormadım genelde süt bıraktım ama arada verdiklerini söylemişlerdi. Orda süt sagarken kutularını görmüştüm anne odasında Aptamil ve sma vardı sanırım benimkine sma verdiler oradayken çünkü kuvezdeyken kabızlığı yoktu çocuğumun hep yapıyordu ordayken 😔