Cakiremine931 Deletedmom_297 çok iyi olur uygunsa bebeğim emmiyor sadece mama ile besleniyor mamalar aldı başını gidiyo malum çok zor
Nicemother Ariyaarya canım bebelac gold şişirme yapmıyor ayrıca güzel de kikomaldırıyor ayrıca kabızlığına da engel olacak probiyotik var içinde.pirinç unu içeren mamalar kof şişlik yapıyor..
Deletedmom_297 Cakiremine931 malesef cnm bende benegımle Bayrampaşa'ya anca gelebilirim oda YÖK üstüm diye yoksa imkan YÖK gelemem :)
Cakiremine931 Deletedmom_297 benimde bebeğim 2 aylık çıkamam diye ama ayarlaya bilirsem haber vericem size intgramdan istek attım
Deletedmom_297 Almak isteyen olursa yarın metrobus güzergahından bırakabilirim cais1907 instgramımmm bebelac gold 1 450 gram 25 ten vericem