Busradurus Bebeğim mamayı reddettiği için hiç açılmamış bebelac gold 1 900gr var elimde. 50 tl ye isteyene satabilirim 2020 son tüketim tarihi
Busradurus Ariyaarya ben anne sütü artı bebelac veriyordum 1000 kilo alıyordu her ay mamayı bıraktı 200 gr aldı bu ay her mamayı denedim bebelac en iyisi kusmamız vardı diğer mamalarda bebelac’da olmadı
Nicemother Ariyaarya canım bebelac gold şişirme yapmıyor ayrıca güzel de kikomaldırıyor ayrıca kabızlığına da engel olacak probiyotik var içinde.pirinç unu içeren mamalar kof şişlik yapıyor..
FatmaNisa Yok hayır şişlik filan yok aptamil verdim uyumuyordu doymadigi icinmis bende bebelac deneyim dedim şimdi doyuyor 2 3 saat açıkmıyor.
Hki Busradurus uzak olmasaydınız bende almak isterdim bizde aptamilden sonra bebelac gold a geçtik ama yeriniz karşıdaymış
Deletedmom_297 Cakiremine931 isterseniz ben de yardımcı olurun pazar günü metrobüsten alabilirseniz veririrm 450 gram var bende
Cakiremine931 Deletedmom_297 çok iyi olur uygunsa bebeğim emmiyor sadece mama ile besleniyor mamalar aldı başını gidiyo malum çok zor