Minikpanda12 Erdemir Benimde karaca 1 yıldır da sürekli kullanıyorum gayet memnunum ben galiba bu da kullanıma bağlı biraz şans meselesi
Woody Erdemir Bu sanırım https://www.bernardo.com.tr/terra-7-parca-dokum-granit-tencere-tava-seti-gri
Minikpanda12 Yusufagahinannesi ben de aynen senin gibi düşünüyorum benim de hepsi karaca supurgem de dahil hepsinden de memnunum galiba biraz kullanıma da bağlı şans biraz ama benim de yemek takımın kahvaltı çatal kaşık granit çelik kek kalıplarına kadar karaca memnunum ben
fatma_6141 En güzel demir döküm lava kullanıyorum sahan temcere verdigin parayı sonuna kadar hakediyor
cydcvk Erdemir çelikte eğer pilav yapıyırsam suyunu tam çektirme canım biraz sulu kalsın öyle kapat altını.az sulu bırakıp öyle koyuyorum peçetesini. Yarım saat demlenmeye bırakıyorum
Adakusu ilkbahar iade etsin hemen bosuna o paranin ustune biraz daha koysun jumbodan alsin yazik yani.
ilkbahar Adakusu yazın almıştı iade süreci geçmiştir hem benim dediğimi yapsaydı baştan almazdı 🥺 o yüzden artık karışmıyorum🙆♀️