Erdemir Karaca’dan tencere anlamında kesinlikle uzak durulmalı bence. Ben çeyizime almıştım hem granit, hem çelik. İkisinden de hiç memnun değilim, granitleri çöpe attım zaten çünkü hep kalktı dediğiniz gibi. Soyulmalar oldu, bunlar da hiç sağlıklı değil.
Çeliklerin de kulpları hemen yandı. Çok kötü cidden. Şimdiki aklım olsa çeliğin kulpları da çelik olan bi model seçerdim.
Granit olarak tek tencerem var, o da Esse’den. Pilav tenceresi. Makineye hiç atmıyorum, elde yıkıyorum. Şimdilik memnunum.