Nurtalib ilk zamanlar gibi değil tabiki arkadaş yazmış ama bol bol Humana Mısır ekmeği tüketin çok arttırıyor ben çok zayıfım annem falan sütün olmaz dedi nasip işte ben ilk aylarda eğlince yere akardı sabaha tişörtlerim ıslanırdı acayip süt vardı hala birinden emsin diğerinden süt akar artık bırakmak istediğim için söylüyorum rahat fazla su içtim sadece çok su için ve sürekli emzirmeyi saat başı emzirdim ben Rabimin izniyle olur sütünüz