Mevr1241 En başlarda ne dua ettim sütüm olsun emsin diye şimdi 21 aylık iki kere kesmeyi denedim vicdan yaptım hasta oldu vaz geçtim Ramazandan önce kesmek var aklımda ama nasıl yapacağım bilmiyorum şöyle diyim sabah 7 den beri on kez emmiştir ciddiyim bide alışmış üzerime çıkıp emiyor bütün kemiklerim ağırıyor emerken birini ısırıyor birini diğer eliyle cimcikliyor artık çocuğa sinirleniyorum yani bide kolestrol hastalığı var babadan yağlı şeyler veremiyorum ara öğün olarak hep emzirdim o da vicdan yaptırıyor çıkmaza girdim geceden sabaha iki litre içiyordur yani o derece
Yerfistigininannesi Mevr1241 ayni biz gece de çok kalkiyo 21aylik uzandığımi gördüğü an geliyo yeminlen ayaklari kafamda emiyo bi seklini gorseniz 😁bende subatta memlekete tasinacaz sonrasi bırakıracam inşallah cok zorlanıyorum 8ay meme reddi yasadik ne agladim simdide bıraktırmak icin ağlıyorum 😂
Nurtalib Mevr1241 bende emsin diye çabalıyorum yok emmiyor süt bitti iyice daha 5 ayligiz sabah aksam dua ediyorum olmayinca olmuyor ilk zamanlar ki gibi süt oluyor mu o zamanlar onu merak ettim hani göğsünüź doluyor mu masallah bu arada
Mommyishome Mevr1241 ara öğünle yağlı şeylerin ne ilgisi var onu anlayamadım ara öğünde ne veriyorsunuz?
Mevr1241 Yerfistigininannesi aynen öyle kafasını bastırıyor daha çok gelsin diye heralde ben yatağını da ayıramadım emdiği için çok uyanıyor
Gokus Yerfistigininannesi 8 ay nasl oldu meme reddi,nasıl döndu. Bu aralar memeyi zor alıyor,70 günlük. Cok üzgün ve gerginım:(( emsın yeter ki 3 yıl emzırmeye razıyım
Mevr1241 Happydef yani ben kara sürdüm emmedi bir gün ama ne uyudu ne güldü ne yedi sabah 4 e kadar salladım herkes mi böyle oluyor
Yerfistigininannesi Mevr1241 allah yardim etsin bıraktırmaya çalışın bende sabır taşı ile bıraktiracam kollestrol icinde patates kofte falan mesela yapacaksaniz firinda tost makinasinda falan az az yagla yapin
Mevr1241 Yerfistigininannesi ah cana ah profesöre gidiyoruz bizim öyle az buz değil et falan yasak ki köftee nerede ayda bir iki anca ızgarada oda kuşbaşınetinden
Kvsrrr Nurtalib Cennet hurması, kuru armut, anne çayları, bulgur pilavı, kimyon çayı ve yemeklerde bol kimyon kullanın sütünüz çoğalacakdır bi de bol su tabi ki
Mevr1241 Nurtalib ilk zamanlar gibi değil tabiki arkadaş yazmış ama bol bol Humana Mısır ekmeği tüketin çok arttırıyor ben çok zayıfım annem falan sütün olmaz dedi nasip işte ben ilk aylarda eğlince yere akardı sabaha tişörtlerim ıslanırdı acayip süt vardı hala birinden emsin diğerinden süt akar artık bırakmak istediğim için söylüyorum rahat fazla su içtim sadece çok su için ve sürekli emzirmeyi saat başı emzirdim ben Rabimin izniyle olur sütünüz
Yerfistigininannesi Gokus Nurtalib 50gunlukken memeye gelince aglama krizledi ile başladı sağa sola uzanarak ayakta her sekilde denedim cok aglafim çok yiprandim 7saat hic agzini açmadığıni bilirim anca uykusu gelince bidd uykudan uyaninca hemen vermeye calisiyodum biraz içip birakiyodu oda gunde iki kere anca artik dayanamayıp sagma makinasi aldim ama onlada saginca gelmedi stres oldum bütün isimi bırakıp o uyunca sagdim ac oldugu icin uyumadi mamada yemedi erken erk gidaya basladim 8aylikken dış çıkartiyodu bi tuttu şimdi birakmak istemiyo 21aylik her firsatta meme meme simdide biraksin diyd dua ediyorum 😁ama cidden sabir işi
Mevr1241 Mommyishome yani örneğin kek yapıyorum içine yağ koymasam kupkuru oluyor o bile sıkıntı doktor umuz köy sütğ ile yoğurt bile verme yağlı diyor da veriyorum ne vereceğimi şaşırıyorum zaten meyve yemiyor oğlum
borasmom Vallahi postu ben yazsaydım böyle yazardım aynıyız kardeş sinir hastası oldum emzirme yüzünden bı rak tır a mı yo Rum 22. Aya gircez…
Nurtalib Gokus ayni seyleri yasiyoruz imrenerek okuyorum artik emziriyoeum postlarını Allah herkese bol süt versin
Mevr1241 Gokus inşallah olur sürekli deneyin bizim de 5 aylıkken meme reddi oldu iki gün ağladım sürekli ayakta uykulu ike emzirmeye çalıştım hem ninni söyledim hem ayakta gezdirdim hemde emzirmeye çalıştım gece mesela o uyurken uyumadım bekledim sürekli denedim uyurken aldı memeyi o şekilde
Nurtalib Kvsrrr 3 4 kez sagiyorum 10cc ancak çıkıyor once bi sızlardı sagarken süt gelirdi simdi o da kesildi inslalah bu durumdan eskiki haline doner iyice umudum bitti artık
Nurtalib Yerfistigininannesi yani 2 aylıktan 8 aya kadar emmedi ve 8. Ayda emdi diyorsunuz oyke mi Allahim nasil mutlu oldum insan bi umut bende yasar miyim acaba diyor
Rumeysa34 Off bende aynıyım gerçekten sezaryenli anneler bel ağrısını biliyordur ölüyorum artık onu geçtim en çok korkum emerek uyuyor nasıl uyutacağım asla sallanmayı sevmiyor pış pışla da nasıl alıştıracağım bilmiyorum 😪