Kızım 7 aylık. 1 aydır kısa süreli koyuyordum ama parmak ucuna bastığını farkettim. Farkeder farketmezde yürüteci kaldırdım. 1 haftadır bindirmiyorum ama hala ayaklarını yere bastırmaya çalıştığımda parmak ucuna basıyor ve bunu düzeltmek için uğraşıyorum. Yani kısaca şahsen ben pişmanım bindirdiğime.