Sedef3443 Merhaba arkadaşlar oglum şuanda 5.bucuk aylık 10 gün sonra 6.ayımızdan gün alcaz 7.ay sonuna dogru yürüteçe koymayı düşünüyorum acaba düşünceleriniz neler ..
2maviboncuk Sedef3443 2oglum var büyük içinden hiç çıkmak istemzdi 9aylik yürüdü kucugumde hiç binmek istemedi 11aylik yürüdü fazlası tabu zarar ama büyük kolaylık tek bakan anneler için
Duham44 Sedef3443 bende 6 bucuk 7 aylikken koydum oglum ama kisa kisa 15 dk binip sikiliyodu zaten sonra baya gelsitirdi kendini 20 25 dk falan oyalaniyodu kosuyodu simdi 9 aylik yurutecten kendi kendine iniyor cok tehlikeli olmaya basladi bindirmiyorum artik kafa ustu gidiyo .
TospikOglusum Sedef3443 cnm benim 7aylukken ilk koymaya baslamistim bende 11aya kadar günde az az koydumki zaten benim bebeğim çabuk sıkılırdı ama işime yaradı onada değişiklik oldu
Hamzannesi Sedef3443 5.5 aylikken aldım 6 ay 6 gün şuan oğlum oynuyor geziyor kucaktan indi Dr a sordum bizde yürüteç de büyüdük sorun görüyormusun dedi sapasağlam adamdi artık kötü yorum yapanlara kulak tikıyorum şimdi herkez modern olmus birine ayak uydurma peşinde sorsan birçok kişi bebekliginde kendide binmistir.
Nesrincente 6 aylıkken koydum bı sıkıntı ol adı 9bucuk aylıkken yürüme hevesi geldı düşün cok koymamak sartıyla guzel bence
Sedef3443 2maviboncuk tek bakıyorum evde akşamdan akşama ailem yanımda akşamları annem yardımcı hafta içi bazende kuzenım
mervedmr Sedef3443 Ben kullanmadım ama kullananlara da saygım var. Benim kullanmama sebebim zaten 5 ay falan kullanacak uzmanlarda önermiyor. 5 ay rahat etmeyevereyim dedim:)
Alyatrd Sedef3443 bende kullanmak istedim ama doktorumuz kesinlikle önermedi almadım o yüzden 😑13 aylık kızım
biruykusuzanne Sedef3443 5.5 aylıkken koydum bir sıkıntımız yok şuanok şükür ama çok rahat ettim. Parmak ucuna basma problemi de yaşamadık şimdilik. 8 aylık
Purpura26 Sedef3443 Ben de koymam diyenlerdendim ama aldım. Çok seviyor çok iyi vakit geçiriyor içinde. Doğrusunu yanlışını bilemem her annenin de kendi tercihi. Ama çok dikkat etmek lazım. Ortada risk oluşturcak her şeyi kaldırdım. Şuan 6 aylık. 15-20 dakika kadar bindiriyorum
Tuba Sedef3443 büyük oğlumu 2 hafta kadar koymuştum sonra kaldırdım çünkü kendisi istemiyordu. Küçük oğlumu hiç koymadım🤷🏼♀️ Bence hem gereksiz hem tehlikeli
eceunverkanra Sedef3443 Acikcasi ben tehlikeli olmasindan dolayi kullanmak istemedim, tekerleklerin yardimiyla ordan oraya erkenden gidecek tehlikelere kosacak diye istemedim🙈 uzmanlar da cok onermiyorlar diye tercih etmedim eksikligini his hissetmedik
Mommysharkdoodoodoodoo Sedef3443 şimdi bana inanmazlar ama oğlum 5 aylıkken doktoru bu çocuk 9 aylıkken yürür bacak kasları çok kuvvetli yere sağlam basıyor yürüteçle destekle günlük yarım saat dedi. O gün yürüteç aldım ama sabit halde kullandım hareket etmiyordu sadece ayakta durmasını sağlıyordu. Önündeki oyuncaklarla oynuyordu. Derken gerçekten 9 aylık yürüdü.
ftsdmrhn Kuzenim çocuğunu koydu parmak ucunda yürüyor yürüteç yüzünden. 2 yaşıni geçti yürüyüşü problemli. Doktor yürüteç yüzünden olduğunu söylemiş. Ben koymadım oğlumu, sağlık için annelerde biraz rahat etmeyivrsin
madrefelice Ben yürüteçi tehlikeli buluyorum açıkcası istediği her yere gidiyor herşeyi kaldırmak lazım ortalıktan çarpıp düşürebileceği şeyler tv kitaplık falan var bizde o yüzden yürüme arkadaşı aldım gözetimim altında olur hep mecburen birde yürüteç parmak üzerinde yürüme alışkanlığı yapıyor bazı çocukların geç yürümesine sebep oluyor vs ama tercih meselesi isteyen istediğini kullanır
cileklicheesecake Sedef3443 oğlumda yürütece koymadım 9 aylıkken koşuyordu kızımda yürüteç kullandım 13. Ayında anca anca yürüdü o da tam sağlam değildi diyeceklerim bu kadar