Herkese çok geçmiş olsun. Bizim 7. Günümüz pozitif. Bebeğim sadece 2 gün ateşlendi ve hiç uyumadı. Sonra düzeldi. Geriye burun tıkanması kaldı. Bir de sürekli hapşırıyor. İştahsız. Ve uykuya çok zor geçip, hemen uyanıyor. Sizlerden de böyle şeyler yaşayan hiç oldu mu?