Bllrarmin lütfen üzülmeyin. Nasıl koruyabilirsiniz ki. Keşke bundan bir kaçış olsa kimse hastalanmasa. Benim bebeğim geçirdi covit. 13 aylık falandı. Bir gece yüksek ateş oldu sonrasında geniz akıntısıyla seyretti. Bir kac gün huysuzdu doğal olarak okadar. Emziriyorsaniz bol bol emzirin emzirmiyorsaniz bol su verin, beslemeye çalışın. Corba vs tüketiyorsa corba yapın. D vitaminini aksatmayın düzenli kullanın. Ateşi olursa yada ilave problemler sağlık kuruluşlarına başvurun zaten yardımcı oluyorlar. Ama küçük oldukları icin calpol veriyorlar, ishal varsa probiyotik okadar. Çocuklar daha kolay atlatıyor üzülmeyin geçecek. Geçmiş olsun