Zeynep_Eren18 Kubrahr bende ilk defa burdan alışveriş yaptım tek duam o zaten ürünün gelmesi beğenmediğim ya da defolu olduğu an idade etmeyi düşünüyorum
Prensannesiiiiiiiiii Valla biz anneme bir çok kez ordan veriyordik bir sorun yaşamadık ama ürünler çok kaliteli değiller
Zeynep_Eren18 Prensannesiiiiiiiiii Kapıda ödeme olunca bence sorunsuz geliyor galiba benim ürün hiç gelmiyecek sanırım keşke kapıda ödeme yapsaydım
Zeynep_Eren18 ilkbahar 2 takıma 150 tl verdim ama benim kocada suç kapıda ödeme yapmak istedim kartla ödettirdi bana en azından kapıda ödeme olsaydı bu kadar dert edinmezdim
Zeynep_Eren18 Pinardgn-22 bende kapıda ödeme yapacaktım eşim kartla ödeme yap dedi deli gibi kartla ödedim
Zeynep_Eren18 Erkekannesi4321 Şans işi mi acaba bu kaliteli veya dandik gelmesi bilemedim valla inşallah banada vurur o şans ne zmn almıştınız acaba
Zeynep_Eren18 Drhhff Ben artık tek o sayfa değil tümden artık güvenim kalmadı . En güzeli canım memleketimin çarşısından almak
Hazal8 Zeynep_Eren18 bir elbise sipariş vermiştim ip ince alttaki iç çamaşır rengi bile belli olüyordum çöpe attım çok kalitesiz
Zeynep_Eren18 Hazal8 benim şuan bütün yorumlara karşı %95 ümidim yok %5 de umutluyum geçmiş olsun sizede sağlık olsun ne diyelim bir bardak soğuk su içerim bir hafta sonra 🙄
NesliElisa Zeynep_Eren18 eğer tesettür kıyafet alacaksanız moda selvim ya da sefa merveden almak mantıklı 👍
Zeynep_Eren18 NesliElisa moda selvim çok kaliteli gerçekten kap aldın kalite falan mükemmel bi de burdan alıyım dedim görsel olarak beğendim ama yorumlar hüsrana uğrattı beni
Zeynep_Eren18 Pinardgn-22 inşallah çok teşekkür ederim yorumlarınız için hepinizinden Allah razı olsun
Zeynep_Eren18 Erkekannesi4321 bunlar 2 sene içinde sorunlu oldular galiba inşallah sorun yaşamadan gelir ürünler
Sulemsu Zeynep_Eren18 merhaba bende bir ürün aldım tunik siyah geldi ama ne göreyim 7 yaşındaki çocuk giyer o derece bir daha almadım
NesliElisa Zeynep_Eren18 20 lira fazla verip moda selvimden almak daha mantıklı montlari de kabanlari da kaliteli🤘