Linosh Reyna ben de şekerli ve çok baharatlı parfümlerden başkasında duyduğumda bile nefret ediyorum yiyecek biseymiş gibi geliyor bana😅 seversiniz bence
Sevvaldal Reyna ysl black opium kullanıyorum ben. Hafif koku sevmem, şekerli buram buram kokan parfüm severim. Ona göre düşünün.
Mommqueen Reyna chanel prmbe klasik kokumdur çok severm eşim nişanlıykrn hedıye almştı o zaman bu zamandr kullanırım aynı kokuyu ❤️
Furug Vanilya ben bvlgrinin bir parfumunu denedim ama hatirlamiyorum sisesi beyaz diye hatrliyorm esim cok beegnmisti😭
Vanilya Furug benimkinin şişesi sarımsı canım. Beyaz şişeli olanı hiç kullanmadım. Ama bvlgari yi çok beğeniyorum. Şekerimsi değil. Şekerimsi kokuları hiç sevmiyorum
Prensescilek Reyna dior Hipnotic poison yıllarca kullandım tek geçerim. Açıldıkça inanılmaz güzel kokan bir parfüm .👍 tabi şimdi Dior dan Zaraya düştük 😄
Han30 Reyna chanel çok hafifi pudra bebeksi bir koku. Carolin de ne agır ne hafif bana göre çok hoş kadınsı bir koku. Hypnotic bayaa baya agır bana göre.